Inici - Informació Acadèmica
FaceBook_24x24 Feed_24x24 Twitter_24x24

Tràmit: Matrícula i tràmits relacionats Imprimeix

La matrícula és un tràmit imprescindible per tal de poder rebre docència i tenir dret a exàmens de les diferents titulacions que ofereix l'ETSEIB. El procediment a seguir és el següent:

Informació prèvia

Hi ha dos períodes de matrícula en el curs acadèmic associats a la docència quadrimestral:
  • Primer període: al juliol - setembre. Matrícula del quadrimestre de tardor (Q1).
  • Segon període: al febrer. Matrícula del quadrimestre de primavera (Q2).
La informació referent a la matrícula (calendaris, horaris, etc.) es pot consultar a través del banner que apareix al web de l'ETSEIB abans i mentre dura el període de matrícula.

El tipus de matriculació divideix els estudiants en dos col·lectius diferents:
  • Els que ja han estat matriculats en quadrimestres anteriors a la titulació que estan cursant a l'ETSEIB (no nous).
  • Els que es matriculen per primera vegada a una titulació de l'ETSEIB (nous).

Tràmits relacionats

Abans de la matrícula:
Després de la matrícula:

Calendaris acadèmics i administratius

Consultar la informació prèvia
Com: abans de cada període de matrícula cal consultar la informació, a la que s'accedeix a través dels enllaços d'aquesta pàgina, i que fa referència a:
  • Calendaris i informació general i específica per cada col·lectiu d'estudiants
  • Ordre de matrícula (dia i hora a partir del qual l'estudiant es pot matricular)
  • Potencial de matrícula (les assignatures que l'estudiant pot matricular)
  • Preu dels crèdits
  • Descomptes de matrícula
  • Beques
  • Normatives Acadèmiques

Els estudiants que ja han estat matriculats anteriorment a l'ETSEIB han de consultar els tràmits anteriors a la matrícula, als que es pot accedir a través dels enllaços d'aquesta pàgina.

Període anterior a la matrícula: principis de juliol i mitjans de gener (consulteu les dates específiques als enllaços d'aquesta pàgina).

Matrícula
Com: durant els dies establerts a cada període de matrícula els estudiants es poden matricular segons el col·lectiu al què pertanyen, tot seguint les normatives establertes (es poden consultar a la informació de matrícula de cada període).
  • Cal recordar: Els estudiants no nous fan la matrícula per e-Secretaria i els nous la fan de manera presencial.

A la informació que es publica al web específica per cada període es fa referència a:
  • Activitats de benvinguda i d'acollida
  • Documentació a entregar (abans de la matrícula i el dia de la matrícula)
  • Reserva de matrícula
  • Assignatures a matricular
  • Requeriments tecnològics per fer la matrícula
  • Suport a la matrícula
  • Formes de fer el pagament de la matrícula

Període: en funció del calendari de cada període de matrícula (consulteu el calendari als enllaços d'aquesta pàgina)

Consultar la informació posterior
Com: després de la matrícula cal consultar la informació posterior, a la que s'accedeix a través dels enllaços d'aquesta pàgina, i que fa referència a:
  • Canvis de grup
  • Modificacions de matrícula
  • Renúncia de primera matrícula
  • Anul·lació de matrícula

Període després de la matrícula: finals de juliol a setembre - octubre i finals de gener a febrer - març (consulteu les dates específiques als enllaços d'aquesta pàgina).
upc_etseib_2010