FaceBook_24x24 Feed_24x24 Twitter_24x24

fletxa_dreta Designació tribunal fletxa_dreta

Dipòsit

fletxa_dreta Presentació i defensa fletxa_dreta Qualificació

Designació i comunicació  del tribunal

La designació dels Tribunals per a  les presentacions i defenses de cada convocatòria, així com els membres suplents que calgui, s'estableix per part de la sotsdirecció de l'escola.

L'Àrea Acadèmica comunicarà el nomenament als membres del tribunal mitjançant l'aplicatiu i a l'estudiant i mitjançant la e-secretaria.

Es proposarà una data, hora i lloc de la defensa, en cas de  que aquesta data no vagi bé a algun membre del tribunal, el president haurà de proposar una nova data i comunicar-ho als altres membres de tribunal.

Característiques del tribunal

El tribunal estarà format per tres membres del professorat assignats a l'Escola. Dos d'aquests tres membres estaran vinculat als departament del director o ponent del TFM, un d'ells actuarà com a president del tribunal. L'altre membre no estarà vinculat al departament.

Es nomenaran també dos membres suplents un dels quals serà del mateix departament que el director o ponent i el segon estarà vinculat a un altre departament.

Aquest tribunal es mantindrà amb independència de la convocatòria en la qual es defensa.

Informació de TFM

Normativa del Treball de Fi de Màster